PUAK EKSTREMIS TUNTUT ABU CHIN PENG DIBAWA KE MALAYSIA.....

Ni apa citer tentang hasrat pembangkang nak bawa balik abu Chin Peng? Tak habis lagi citer tentang Bapak komunis tu? Apakah kita nak berdebat sekali lagi dakwaan kononnya komunis itu juga memperjuangkan kemerdekaan?

Kenapa si Ramasamy ni kaitkan dengan isu perkauman pula? Kononnya kerana Chin Peng bangsa cina maka tidak boleh sementara Rashid Maidin dan Shamsiah Fakeh dibenarkan pulang sebab mereka Melayu ?

Pundek la Ramasamy !

Chin Peng tu BAPAK KOMUNIS MALAYA ! Saya sokong pendirian Putrajaya yang tidak membenarkan abunya dibawa pulang atas dasar sensitif terhadap perasaan keluarga mereka yang dibunuh atau diseksa oleh PKM dulu.

Saya terjumpa satu artikel menarik dari satu blog yang mendakwa Chin Peng BUKAN warganegara Malaysia dan tidak pernah memohon menjadi warganegara, dan beliau pula merupakan Bapa Saudara kepada pemimpin Dap Perak Ngeh dan Ngar ! Tak pasti kebenaran perkara itu.

Kalaupun Chin Peng masih punyai status warganegara sewaktu mati, kerajaan seharusnya menarik balik status itu .... orang putih kata secara PostHumous yakni selepas kematian.

Kerajaan jangan layan tuntutan puak Ekstremis ini !

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana