PAS MARAH UMNO KONON TOLAK HUDUD.. TAPI MEREKA TAK ADA MASALAH BILA SEKUTU MEREKA, DAPig & PKR, TOLAK HUDUD

DAPig kata Hudud itu pemecah-belah yang mengancam survival PR, dan mahu PAS gugurkan sama sekali agenda Hududnya. DAPig tak mahu hudud dan negara Islam, dan bertekad tak akan izin Malaysia di'negaraIslam'kan' atau di'hudud'kan.

Anwar Ibrahim kata Hudud tu undang-undang kontroversi dan tak boleh diberi tempat dalam PR. PKR dan Muslim-Melayu PKR juga tak mau Hudud dan negara Islam..

Bahkan pemimpin PAS sendiri pun ada yang kata Hudud bukan keutamaan bagi PR..

Tapi PAS no hal punya dengan Melayu-Muslim PR yang tolak Hudud, mereka ada alasan.

PAS kata DAPig tolak Hudud boleh faham. DAPig bukan Islam pun, tak hairan dia tolak Hudud. Nanti kita tarbiah DAPig supaya dia terima Hudud, kata PAS. Tapi UMNO tu Islam, kenapa tolak Hudud, kata PAS..

Alang Pelikat kata: Bagaimana pula Anwar Ibrahim? Dia Islam dan Melayu, dia bukan Cina dan kafir DAPig. Dia pun tak mau Hudud. Dia kata Hudud tu benda kontroversi dan tak boleh diberi tempat dalam PR.

Bayangkan Presiden UMNO yang kata Hudud kontroversi dan tak ada tempat di Malaysia, apa reaksi PAS nanti? Tapi ini Anwar Ibrahim yang cakap.

Kenapa PAS tak ada masalah bila Muslim PKR tolak hudud tapi melenting sakan bila Muslim UMNO konon tolak Hudud?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana