HUDUD KE PARLIMEN, DAPigs TURUN KE JALAN RAYA!!!

Nampak gayanya, pertembungan ideologi diantara puak - puak PAS dan DAPigs tu bakal membuka satu lembaran baru tak lama lagi. Ianya bakal menjarakkan lagi jurang diantara mereka.

Rata - rata, semua orang tahu dan sedia maklum bahawa DAPigs akan sentiasa memusuhi Islam dam Melayu sejak dari dulu lagi. Sehingga sekarang, permusuhan mereka tidak terkecuali.

Malah ianya bertambah hebat sejak PAS berkawan dengan puak - puak Chauvanist tu dan membentuk Pakatan Haramjadah pada tahun 2008. Sedikit pun ianya tidak mengubah pendirian DAPigs terhadap Islam.

Walaupun pada mulanya PAS memberikan alasan untuk mentarbiyah DAPigs bagi mendekatkan mereka dengan Islam, namun ianya ternyata GAGAL dilaksanakan secara menyeluruh.

Biarpun DAPigs berbangga dengan adanya ahli - ahli dikalangan mereka yang terdiri dari kalangan orang Melayu/Islam, namun ianya tetap tidak mengubah persepsi mereka terhadap Islam itu sendiri.

DAPigs masih dilihat sebagai parti yang memusuhi Islam secara terbuka. Dan sudah tentu apa sahaja agenda perlaksanaan untuk mengukuhkan kedudukan Islam akan ditentang secara terang - terangan.

Atas sebab itu, Si Tokong DAPigs tu sebelum ini buat pengumuman yang dilihat sengaja nak membangkitkan kemarahan orang Islam apabila membenarkan Bukan Islam menggunakan kalimah Allah di Pulau Pinang.

Hakikatnya, isu tersebut sengaja dibangkitkan oleh Si Guan Eng atas dasar kebencian dia terhadap Islam secara terang - terangan dan ingin mencabar kesucian Islam secara terbuka.

Maka tidak hairan sekiranya dikala pemimpin - pemimpin PAS cukup teruja menunggu perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan akan dibentangkan di Parlimen, DAPigs pula bersedia untuk menentang secara terbuka.

Dan apa yang lebih mengecewakan kita ialah apabila nanti ada dikalangan pemimpin PAS sendiri yang akan mengambil pendirian menyokong DAPigs dan menentang keputusan parti sendiri.

Kesimpulannya, DAPigs selama - lamanya akan tetap memusuhi Islam dan akan menentang segala agenda untuk mengukuhkan perlaksanaannya. Penentangan itu bukan sahaja datang dari kalangan pemimpin yang Bukan Islam, bahkan dari kalangan Islam sendiri!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana