Jangan tenung lama lama..! takut sawan nanti..! bebudak apatah lagi..!!! . Seekor lagi 'BARUA' politik DAPig..!

IPOH - “Saya akan cuba sedaya upaya menarik lebih ramai wanita Melayu dengan melaksanakan konsep turun padang bagi mendekatkan diri dengan mereka supaya menyertai parti ini,” kata Penolong Setiausaha Organisasi Wanita DAP Perak 2014, Anida Osman.

Beliau yang juga Ketua Wanita DAP Teluk Intan memberitahu perjuangan DAP yang menitikberatkan semua kaum membuatkannya tertarik untuk menyertai parti itu.

“Saya baru setahun menyertai DAP, namun sebelum ini sewaktu menjadi setiausaha kepada Ahli Parlimen Teluk Intan, mendiang Seah Leong Peng, saya telah nampak perjuangan DAP bukan untuk satu kaum sahaja.

“Walau apa pun parti yang disertai, perjuangan saya hanya satu iaitu untuk membantu semua kaum terutamanya wanita yang memerlukan bantuan,” katanya ketika ditemui selepas menghadiri Konvensyen Biasa Wanita DAP Perak 2014, di sini, semalam.

Hadir sama, Ketua Wanita DAP, Chong Eng, Ketua Wanita DAP Perak, Lim Pek Har, Pengerusi DAP Perak, Nga Kor Ming dan Timbalan Pengerusi DAP Perak, V Sivakumar.

Apa yang perlu diambil perhatian ialah bagaimana DAPig mampu menggunakan wanita Melayu/Islam menjadi agen mereka untuk meracuni pemikiran bangsa Melayu dan Umat Islam..!

Wanita UMNO dan Puteri UMNO kena ambil berat isu seperti ini..! Jangan ambil mudah..!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana