Inilah Cara ANWAR Supaya Rakyat Menyalahkan Kerajaan Dan Mahkamah...

Pendakwa Raya Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah hari ini mendakwa bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menghina Mahkamah Persekutuan ketika bercakap kepada media, Selasa lalu.
Katanya, Anwar memberi bayangan bahawa Mahkamah Persekutuan yang sedang membicarakan kes liwat II yang dihadapinya itu tidak bebas dan adalah alat kerajaan untuk memaksanya bersara.
Anwar memberi hujahan didepan rakyat, manakala sewaktu diberi peluang untuk membela diri dimahkamah, Anwar memilih untuk tidak membela diri dan 14 saksi alibi yg dikatakan mahu dikemukakan tidak seorang pun dibawa ke mahkamah untuk memberi keterangan bagi membela dirinya.

Tak ke mereng tu?

Malah Anwar patut menjelaskan dimahkamah bagaimana DNA air mani yg terdapat pada dubur saiful boleh sepadan dengan DNA beliau. Atau apa tujuan Anwar Hadir kekediaman Saiful pada hari kejadian liwat tersebut, seperti mana kehadirannya yg telah dirakam oleh CCTV Pemilik bagi Villa tersebut.

Bukannya berpolitik terus terusan bahawa ini fitnah umno, fitnah Najib dan fitnah Kerajaan atau fitnah semua orang diatas dunia ini yg mahu kenakan beliau didepan rakyat ataupun wartawan ketika prosiding bagi kes liwatnya masih berjalan

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana