Gambar Puak PAS Berdemo Di KLCC....Inilah PAS kerjanya

Hanya 100 ORANG je yang turun berdemo? Mana pergi RATUSAN RIBU yang pernah dibangga - banggakan sebelum ini? Diorang semua dah muak ke dengan Demonstrasi Jalanan yang dianjurkan?

Kalau dilihat dalam gambar yang dipaparkan, kebanyakkan yang hadir hanya terdiri dari kalangan puak - puak penyokong tegar PKR dan DAPigs. Itupun hanya dari kalangan Macai.

Mana perginya puak - puak DAPigs yang semakin hari dilihat semakin SOMBONG, ANGKUH dan BONGKAK memaki hamun PAS dengan tuduhan tak tentu arah?

Jika kita perhatikan mereka yang didalam gambar tu, hanya dari kalangan orang Melayu PKR sahaja yang ramai. Mereka dari kalangan Cina DAPigs, ke mana hilangnya?

Kenapa diorang tak turun dan menyertai demonstrasi yang diadakan semalam? Adakah mereka pun dah muak dengan Demonstrasi Jalanan yang tidak membawa sebarang faedah ni?

Atau, adakah mereka rasa diri mereka 'Terlalu Mahal' untuk menghabiskan masa tak tentu arah dan menyertai sesi demonstrasi yang jelas tidak memberi sebarang keuntungan mereka?

Persoalan yang lebih utama, kenapa hanya setakat 100 orang sahaja yang berjaya dikumpul? Ke mana perginya orang lain yang selama ini sanggup membanjiri Kuala Lumpur dalam apa jua keadaan sekali pun?

Adakah itu khifarah akibat mereka memusuhi PAS yang selama ini seringkali dijadikan benteng manusia untuk berhadapan dengan pelbagai 'ancaman' dari pihak Polis?

Biarpun kehadiran Ketua Pemuda PAS Pusat dan beberapa pemimpin PAS lain turut kelihatan, namun hakikatnya, jentera PAS sendiri kurang menyertai siri demo tu semalam.

Kalau sebelum ini kita kata peserta - peserta yang dikerahkan untuk menyertai demonstrasi ni kebanyakkannya terdiri dari kalangan Briged Unit Amal Pemuda PAS, diorang tak nak percaya.

Tapi dalam siri demonstrasi semalam, sorang pun tak nampak batang hidung. Yang nampak kelihatan hanya Mahasiswa yang sering kali dipergunakan demi kepentingan Politik peribadi mereka semata - mata.

Yang nampak paling ke hadapan hanya Si Saiful Anang, budak yang beria - ia desak suruh PAS keluar dari Pakatan. Tapi yang lain - lain, mana perginya? Semua takut main dengan air hujan?

Apa yang jelas, kehadiran seramai 100 orang itu membuktikan bahawa pengaruh Si Ketua Pemuda PAS yang baru itu berada dibawah kemampuan. Dia sepatutnya malu dengan jumlah kehadiran yang begitu sedikit sehingga membuatkan dia sendiri hilang kemaluan didepan KLCC!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana