HANYA MAHFUZ BEAN HARAPAN AWEK POKODOT NI!!!

Tolong la Mahfuz! Kami merayu supaya dia dapat merealisasikan harapan awek yang pakai baju kurung Pokodot ni. Jangan la dihampakan harapan dia terhadap puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Tolong la penuhi impian dia untuk terus menyokong Pakatan Haramjadah tu dan jangan la diorang kecewakan dia kerana telah tersalah pilih menyokong puak - puak MUNAFIK.

Jika sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang dok menyalak macam Anjing sambil mendesak agar Perdana Menteri kurangkan gaji serta elaun dia untuk mengatasi bebanan rakyat.

Kata diorang, jika Perdana Menteri serta seluruh Menteri Kabinet melakukan perkara tersebut, sudah tentu ianya dapat menampung subsidi Minyak yang dikurangkan sebanyak RM 0.20 sen sebelum ini.

Puas la diorang meroyan sampai sanggup berdemo depan pintu masuk ke Parlimen dalam keadaan berjerubu tengahari semalam semata - mata untuk buat desakan tersebut.

Jadi, apalah kiranya jika SI Mahfuz Bean tu mengetuai puak - puak Pakatan Haramjadah tu dalam Parlimen dan MENOLAK KENAIKKAN GAJI SERTA ELAUN mereka sendiri.

Katanya, dalam pembentangan Bajet 2015, elaun serta gaji seluruh Ahli Parlimen, termasuk dari kalangan Pembangkang akan dinaikkan dan ianya akan diumumkan oleh Perdana Menteri nanti.

Apa yang lebih menarik perhatian kita ialah apabila cadangan mengenai kenaikkan gaji serta elaun itu turut juga mendapat sokongan penuh daripada Si Ketua Penipu tu sendiri.

Makanya adalah menjadi tanggungjawab buat Si Mahfuz Bean tu selaku Ketua Penerangan PAS Pusat untuk merealisasikan apa yang mereka luahkan selama hari ini.

Mereka perlu sebulat suara menolak kenaikkan tersebut dan mohon supaya gaji serta elaun yang nak dinaikkan itu digunakan untuk menanggung Subsidi Minyak sebanyak RM 0.20 sen.

Jika mereka tidak mampu untuk menolak kenaikkan tu, maka mereka perlu menginfakkan kesemua gaji mereka untuk digunakan bagi tujuan tersebut. Jangan diorang sentuh walaupun SATU SEN dari kenaikkan gaji itu untuk kepentingan diorang. Kalau tidak, hampa la awek pakai baju Pokodot tu!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana