Temberang dan Tembelang Anwar Pecah Lagi

Apabila UMNO-BN meletakkan Cikgu Mat Razi, seorang yang dikenali dan disenangi ramai penduduk Tumpat, sudah pasti Anwar dan juak-juak juburian panas bontot tak senang duduk.

Memang Anwar tahu PKR tak mampu nak menang kerusi DUN Pengkalan Kubor. Malah jentera PKR hanya tumpang tuah semangkuk dari jentera PAS...tapi tu pun kalah 3 penggal berturut-turut.

PAS pun berangin merengek nakkan kerusi tersebut. Apatah lagi Parlimen Tumpat dan tiga DUN lagi dalam parlimen sama dimenangi PAS.

Tawaran PKR untuk memberikan laluan kepada PAS dalam PRK Pengkalan Kubor tidak lain dan tidak bukan hanya helah dan mainan Anwar demi ketaatan pada tuhan politiknya iaitu DAPig..!

Pertamanya, adalah untuk melunakkan hati dan perasaan tidak puas para keldai tunggangan PAS di Pengkalan Kubor dalam isu MB Selangor..!

Keduanya, untuk terus menyemarakkan lagi api permusuhan politik antara orang Melayu dan Islam UMNO dan PAS kerana Anwar dan DAPig memang takut dengan perkembangan baik hubungan antara UMNO dan PAS.

Ya...orang-orang Melayu perlu dipecahkan agar mudah ikut telunjuk DAPig.

Puak-puak PKR Tumpat memang tak puas hati dengan keputusan Anwar ini. Apa lagi kelentong yang akan digunakan oleh Anwar untuk meneruskan niat menabalkan bininya yang gagap dan gian mengipas ke hulu hilir itu menjadi MB Selangor.

Anwar dan DAPig mungkin juga tak akan berdiam diri.

Anwar dah berkira-kira untuk meletakkan calon PAS Anwarinas melalui pengaruh Ahli Parlimen Tumpat: Kamaruddin Jaafar. Sedangkan MB Kelantan yang juga ADUN Pasir Pekan yang berjiran dengan DUN Pengkalan Kubor berkeras meletakkan calon ustaz pro ulama bagi menandingi calon Ustaz UMNO

Seperti biasa duit-duit haram bisnes DAP akan bertaburan di PRK ini sebagai imbuhan melembutkan hati PAS Kelantan agar calon Anwarinas dipilih atau dimenangkan dalam PRK ini.

Rakyat terutamanya pengundi Pengkalan Kubor wajib meneruskan legasi perjuangan UMNO sejak tiga penggal lalu.

Sudah terbukti banyak khidmat dan jasa UMNO membangunkan Pengkalan Kubor di bawah Allahyarham Datuk Noor Zahidi Omar.

PAS dan Pakatan Rakyat nak tuduh UMNO tolak hudud di Kelantan?...Rasanya Anwar sebagai pemimpin PR lantikan sendiri silap besar kalau membohongi rakyat bab-bab hudud ni. 12 ADUN UMNO Kelantan sendiri menyokongnya di DUN Kelantan. Tapi yang kuat menentang adalah komunis DAPig dan para juburian PKR.

SUMBER SINI

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana