KALAU MEREKA BUAT BOLEH, ORANG LAIN BUAT TAK BOLEH

Saya nak tanya, kalau seorang khatib naik atas mimbar masjid dan memulakan khutbah Jumaat yang kandungannya memuji Kerajaan BN dan menghentam Pakatan Haram... agak-agak apa yang akan berlaku?

Pada saya, saya sendiri pun akan rasa rimas walaupun saya sokong BN. Sebab? Sebab saya yakin tindakan tu akan buat ramai jemaah yang berbeza sokongan politik dengan saya akan rasa tak selesa, marah dan tuduh BN yang suruh khatib tu baca khutbah macam tu...

Saya tak tahu la orang lain... tapi itu pandangan saya. Saya tak paksa sesiapa pun setuju dengan pandangan saya...

Jadi, bila ada kes macam tu di mimbar masjid baru-baru ni, maka ada jemaah yang melenting marah. Ya laaa... Khatib tu pi puji pulak PPS yang dah tentunya sebuah pertubuhan haram... sejak bila Islam iktiraf pertubuhan haram macam tu?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana