Exco baharu angkat sumpah, PR makin goyah

Bekas exco pendidikan, pendidikan tinggi dan modal insan, Dr Halimah Ali ketika ditanya oleh wartawan menyifatkan pengagihan kerusi exco mengikut komposisi parti membentuk PR itu sebagai suatu yang tidak ukhuwah apabila dengan ringkas menjawab, “semangat setiakawan tiada di situ”.

Seorang pengguna internet (netizen) yang menggunakan nama Arie Klang di dalam status Facebook nya menulis seperti berikut:

“Kau kurangkan 1 kerusi PAS sekarang tak jadi masalah tapi selepas ini kau akan hilang 1 negeri jangan salahkan PAS sbb pengundi mcm aku ni bukan ahli AS tapi aku sokong PAS so selepas ini SELANGOR akan kembali pada yang ASAL sbb bukan kau hilang 1UNDI tapi kau akan HILANG 1 NEGERI.. PERGI MAMPUS DENGAN PKR!!!!”

Selepas perlantikan Azmin Ali sebagai menteri besar baharu menggantikan Khalid Ibrahim, pergolakan dalaman PR masih terasa hangat apabila calon PAS bagi pilihan raya kecil (PRK) N01 Pengkalan Kubor tewas di tangan calon Barisan Nasional (BN) dan ia dikaitkan dengan jentera PKR dan DAP yang tidak banyak membantu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana