MAT SABU TERLUPA DIA ADALAH TIMBALAN PRESIDEN PAS, BUKANNYA NAIB PRESIDEN PKR ATAU NAIB SETIAUSAHA AGUNG DAP!!!

Tiba-tiba sahaja nama Mat Sabu kembali muncul dan dengan penuh meriah.

Apakan tidak,
Mat Sabu yang semua orang tahu, makan di tangan Lim Guan Eng, tiba-tiba menjadi wira yang menyelamatkan keberadaan PAS di dalam Pakatan Rakyat apabila menjadi tukang umum yang berpihak kepada Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng.

Berkata Mat Sabu,
dia tidak reti bergaduh sesama sendiri dalam parti.
Tetapi sebenarnya, sesiapa pun boleh kata apa-apa sahaja kepadanya dan dia tidak akan rasa apa-apa.

Katanya lagi, dia sudah biasa di lokap dan dipenjara.
Musuh politiknya adalah UMNO-BN.

Mat Sabu cuba melindungi apa yang telah berlaku dalam mesyuarat paling pendek yang dibuat oleh AJK PAS Pusat sepanjang sejarah kewujudan parti itu.

Hanya 2 jam diambil dan majoriti AJK PAS Pusat menentang Hadi Awang selaku Presiden PAS sehingga akhirnya Hadi Awang terpaksa merajuk dan langsung tidak tunjuk muka kepada media jaga malunya setelah semua kata-kata dan keputusannya sebelum ini berjaya disepak terajang oleh kumpulan yang diterajui oleh Mat Sabu.

Ternyata golongan Anwaris didalam PAS adalah musuh besar bagi parti PAS itu sendiri, mengatasi umno dan lain lain parti yang "berseteru" dengan PAS itu sendiri didalam mewarnai corak coret politik negara.

Golongan syiah kini tidak lagi berketuakan Hadi atau Majlis Syura. Tetapi mereka berketuakan Anwar Ibrahim dan elaun bulanan puluhan ribu ringgit dari DAP.
Mereka adalah musang berbulu ayam didalam PAS itu sendiri.
Mereka membawa agenda berbeza didalam parti PAS..

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL