Agenda Tersirat PKR Untuk Menghapuskan Keistimewaan Orang Melayu

Demi untuk mendapat sokongan daripada golongan bukan Melayu PKR sanggup meletakkan bahasa Melayu di paras paling bawah sekali berbanding bahasa Cina paling atas bahasa Inggeris di tengah

Ini menunjukkan bahasa Melayu semakin dipinggirkan dalam parti PKR dan agenda tersirat menghapuskan hak keistimewaan orang Melayu terserlah jua.

Apakah agenda ini direstui oleh Anwar Ibrahim dan Wan Azizah?

Ini merupakan sesi penerangan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah kepada penyokong PKR mengenai jawatan menteri besar Selangor.

Sementara itu Anwar Ibrahim berkata walaupun Majlis Syura Ulama PAS membuat keputusan mempertahankan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim supaya kekal sebagai Menteri Besar Selangor, beliau sedikit pun tidak gentar dan akan teruskan juga melantik isterinya Wan Azizah menjadi menteri besar Selangor.

Khalid Ibrahim akan berdepan dengan pemecatan ekoran ketidakhadiran untuk hadir sesi pendengaran pada pukul 3 petang, di ibu pejabat PKR.

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL