Sudah Semakin Kurang Ajar Sikap Dan Keterlaluan Adat Resam Pelbagai Kaum Di Negara Kita Yang Aman Damai...

Sikap begini seharusnya tidak ada dalam masyarakat kita di Malaysia yang mengamalkan budaya dan adat resam pelbagai kaum.

Rakyat Malaysia rata rata mempunyai agama sendiri dan mereka bebas untuk mengamalkan apa juga acara keagamaan walaupun dalam perlembagaan jelas mengatakan bahawa agama Islam adalah agama Persekutuan bagi Tanah Melayu.

Perjanjian kontrak sosial yang dimeterai oleh wakil 3 bangsa majoriti, Melayu, India dan Cina semasa menuntut kemerdekaan juga nampak gayanya sedang cuba dimusnahkan oleh segelintir manusia yang kemungkinan besar tidak selesa dengan kemakmuran yang ada di negara ini.

Selama ini kita hidup dalam keadaan penuh keselesaan dan penuh harmoni dimana perkara perkara perkauman seperti ini tidak pernah berlaku dan apa yang menjadi kehairanan, kenapa ianua berlaku kini?

Perkara ini juga sepatutnya diambil tindakan oleh kementerian dan badan yang bertanggungjawab agar ianya tidak menjadi isu perkauman dan selayaknya mereka ini menerima hukuman kerana telah cuba mencetuskan rasa tidak selesa dikalangan rakyat Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana