HUDUD jika benar UMNO ikhlas, mulakan di Terengganu!Putar Belit MP PAS Khalid Samad

Inilah cara MP PAS....disuruh Terengganu pula melaksanakannya...Apa yang sebenarnya cuba diperkatakan oleh PAS Shah Alam ini jelas memperlihatkan kebodohannya dan kebodohan PAS itu sekali.

Apabila Kerajaan Pusat sedia memberi komitmen membantu Kelantan ke arah perlaksanaan Enakmen Jenayah Syariah II Kelantan 1993 yang diluluskan negeri itu secara tiba-tiba mereka menolak pula kepada negeri Teranganu.

Bukankah selama ini Kelantan yang beria-ia sampai ada yang mati Syahid (kononnya) untuk melaksanakan HUDUD ini tapi mengapa kali ini mereka tidak berani? Mana Nik Aziz?

Apa yang berlku ini jelas menunjukkan selama ini rupanya penganut Agama PAS telah diperbodohkan dengan perkataan HUDUD padahal mereka sebenarnya langsung tidak berani melaksanakannya selain tidak lebih daripada mengambil kesempatan menjadikan penganut Agama PAS sebagai alat untuk mereka terus berkuasa dan mengumpul harta.

Habislah sudah episod HUDUD ini... Kelantan tidak mampu melaksanakannya selain dariapda hanya bercakap dan memperbodohkan penganut ajaran agamanya.

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL