Pakatan Tak Hantar Pemimpin Mereka Pi Amerika Tolong Pulihkan Ekonomi?

Amerika Syarikat yang sebelum ini mendanai banyak pergerakan yang cuba menggulingkan kerajaan Malaysia yang diketuai oleh UMNO, sekarang sedang berhadapan dengan krisi kewangan paling teruk sehingga menyebabkan negara tersebut tidak mampu membayar gaji kakitangan awamnya sendiri.

Di Malaysia, para pemimpin dan penyokong pembangkang bukan main lagi berkokok. Sehinggakan hutang luar negara yang kononnya boleh menyebabkan Malaysia muflis, turut dipertikaikan meskipun telah diberitahu bahawa hutang negaravtidaj mencwcah 52% pun daripada KDNK.

Malaysia mempunyai dasar tegas bahawa hutang negara tidak boleh melebihi 55% daripada KDNK.

Anwar Ibrahim adalah anak didik dan anak emas Amerika Syarikat dan Zionis. Seringkali bekas Timbalan Perdana Menteri itu digambarkan sebagai tokoh paling hebat yang mampu mengubah ekonomi negara ini.

Sehinggakan Anwar Ibrahim dibiayai semata-mata untuk tujuan menggulingkan kerajaan sedia ada terutama menerusi demonstrasi jalanan dan pelbagai kerenah subversif lain.

Jadi, tang mana hebatnya para pemimpin Pakatan?

Inilah masanya para pemimpin Pakatan yang tersangat hebat untuk menunjukkan betapa bergunanya daya pemikiran luar biasa yang boleh mengatasi kemelut ekonomi negara Bapa Angkat Pakatan Rakyat itu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana