KANTOI..!!! Tuduhan Hadi Awang Pada UMNO Amalkan NEPOTISME Akhir Makan Diri.

Ini yang orang tua - tua pesan, Mengata dulang paku serpih. Dulu dia kata pada orang, sekarang dia pulak yang lebih - lebih. Dasar orang tak sedar diri.

Selama hari ini, PAS dan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sering menuduh UMNO sebagai sebuah parti yang selalu mengamalkan Nepotisme.

Tapi hakikatnya, diorang juga turut mengamalkan perkara yang sama dan jauh lebih ketara jika hendak dibandingkan dengan UMNO. Pun diorang masih tak mengaku?

Kalau dalam PKR, dari jawatan Presiden, Ketua Umum dan Naib Presiden, semuanya disandang oleh anak beranak Si Ketua Penipu tu sahaja. Tak de orang lain.

Dalam DAPigs pulak pun sama. Pengerusi dan ahli CEC terdiri dari kalangan anak beranak Si Karpal Whilchar tu. Pun tak de orang lain jugak yang pegang jawatan.

Sama jugak dengan Punaisihat Seumur Hidup Si Lim Kit Sial tu. Anak dia jadi Setiausaha Agung. Pun masih diorang tak nak mengaku kata parti diorang amalkan Nepotisme?

Sekarang giliran PAS pulak ikut jejak langkah puak - puak Pakatan Haramjadah tu secara terang - terangan. Dulu setakat Si Nik Aziz tu je anak beranak.

Sekarang dah terjebak sampai ke Si Hadi Awang pulak. Nama anak dia sangkut dalam pencalonan untuk merebut jawatan Timbalan dan Naib Ketua Pemuda PAS Pusat.

Tapi, bak kata Si Khalid Gereja, anak Si Hadi Awang ni kalau tak de jawatan pun dia memang ada kuasa besar. Dia jadi 'Tangan Ghaib' di belakang Presiden.

Sama ada dakwaan Si Khalid Gereja tu benar atau tidak, itu dia je yang tau. Apa yang jelas, PAS jugak tidak terkecuali dari mengamalkan Nepotisme secara terang - terangan. Jadi, tak payah la diorang nak menafikan perkara tersebut.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana