PAS KATA CHIN PENG PATUT TANAM DI MALAYSIA

Baru sebentar tadi DS Najib Razak memberitahu Tidak dibenarkan Chin peng tanam di Malaysia, tetapi ada pulak makhluk hijau dari PAS mahukan Chin Peng tanam di Malaysia.

Ini kejadah apa AJK PAS Pusat, Dr Dzulkefly Ahmad yang berkata pihak berkuasa Malaysia sepatutnya membenarkan Chin Peng ditanam di Malaysia?

Ini kononnya dikatakan olehnya sebagai tanda kemuliaan hati dan harga diri negara ini. Tak ada maknanya nak menunjukkan kemuliaan hati kepada bekas kepala komunis ni.

Kalau zaman tok nenek aku masih hidup dulu, kat kampung ada Cina-Cina bekas komunis yang dah menyerah diri dan hidup bersama masyarakat. Walaupun mereka dah bersama masyarakat, tetapi kemarahan orang-orang tua dulu terhadap komunis tak pernah padam. Kalau komunis mati ni, mereka akan cakap "". Mereka tak akan kata bekas komunis mati atau meninggal dunia.

Kalaulah komunis tu tak zalim, tak kejam, takkan le tok nenek aku yang pernah merasa hidup di zaman komunis bermaharajalela tu marah sangat dengan bekas-bekas komunis tu? Maka, kenapa Dr Dzul begitu simpati sangat dengan bekas kepala komunis tu?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana