Nama A. SAMAD SAID Tercatat Dalam Sejarah Sebagai PENGKHIANAT BANGSA Dan NEGARA

 Nama A. Samad Said yang menjadi pengerusi Janji Bersih akan tercatat sebagai seorang pengkhianat negara apabila berjaya membawa masuk warganegara Singapura bagi menunjukkan kebiadapan mereka menukar bendera Malaysia mirip negara Republik seperti mereka.

Nama A. Samad Said penyajak yang telah diliwat oleh Anwar sebelum ini menipu rakyat Malaysia kononnya demo Janji Bersih ciptaannya tidak akan ada apa-apa provokasi dari peserta. Kini ternyata memang orang yang pernah diliwat oleh Anwar memang penipu, pembohong.

Siapa bapa haramjadah anak melayu yang kurang ajar yang menukar bendera Malaysia mirip bendera Singapore. Adakah ini pengaruh DAPig yang begitu kuat dan Singapore kini mampu tersenyum lebar dan sedikit saja lagi untuk mereka gerakan melalui DAPig untuk memperluaskan negara mereka dan tak banyak lagi untuk mereka memperkosa tanah air kita.

Namun anak bangsa ku yang insaf dan sedar, di Hari Merdeka ini marilah kita berjanji mempertahankan Negera kita walau ke titisan akhir dari diperkosa oleh anak anak biadap ciptaan DAPig yang kini di pengaruhi oleh mangsa liwat Anwar.

A Samad haramjadah tak perlu berbangga kerana nama mu kini telah tercatat dalam sejarah tanahair sebagai pengkhianat bangsa dan negara

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana