Saiful Masukkan Air ‘Duit’ Anwar Dalam Dubor Sendiri!!

SELAMA penulis terlibat menganalisa situasi politik di negara ini, tak pernah pulak penulis tahu yang Anwar Ibrahin si ketua pembangkang ini seorang yang gemar melawak. Kalau gemar meliwat, berzina (ada rakaman video) dan menipu tu tau le.

Bersepah bukti yang boleh ditunjuk.

Maka itu semalam penulis tak tahu nak nangis ke nak gelak bila Anwar post dalam akaun Facebooknya menyebut yang mendiang Altantunya Shaariibu meletupkan diri sendiri setelah 2 tertuduh dalam kes tersebut Azilah Hadri dan Sirul Azhar Umar dibebaskan Mahkamah Rayuan dari dakwaan tersebut.

Tertanya jugak dalam hati, dia ni bodoh ke bebal?

Dari satu sudut memanglah kita jangka Anwar kecewa dengan keputusan tersebut sebab sebagai dalang kepada drama pembunuhan Altantunya ini dan kaitannya dengan Perdana Menteri, pembebasan ini mengukuhkan lagi hujah bahawa Anwar ini bapak penipu.

Lagipun pemahaman Anwar tentang keadilan berbeza dengan kita semua. Pada pandangan Anwar, apa-apa yang menguntungkan dia adil, yang tak menguntungkan tu, tak adil. Macam pilihanraya jugaklah, kalau menang adil, kalau kalah, tipu. Ini jenis bodoh baru yang dipelopori oleh Anwar sekarang.

Boleh tahan jugaklah jumlah yang mengikut, ada doktor, ada peguam, ada datuk, ada Tan Sri. Yang bodoh-bodoh lain tu jangan cakaplah, bersepah, menadah air liur Anwar untuk dibuat air minum.

Sekurang-kurangnya Anwar tanyalah diri sendiri, yang dia dibebaskan dari Mahkamah Tinggi dulu atas dakwaan meliwat Saiful Bukhari (walaupun air mani dia dijumpai dalam dubor pemuda tersebut), apa kes pulak? Pandai ke air mani Anwar tu berjalan sendiri masuk dalam dubornya Saiful, atau Anwar ‘tembak’ keluar kemudian dicampur dengan susu untuk diminum Saiful?

Nampak bodoh? Tau pun, apa beza dengan posting FB Anwar semalam?

Maka tidak hairan kenapa cerita tentang perbandingan ini sahaja, menjadi bualan hangat dalam media sosial, dibangkitkan hampir semua orang, termasuk bekas peguamnya sendiri, Zulkifli Nordin yang pernah diarahkan Anwar untuk menjadi peguam bela Azilah, dalam usaha untuk mempengaruhi bekas penyelam kombat dalam Unit Gempur Marin (UNGERIN – sub unit dalam UTK) itu untuk mengaitkan Perdana Menteri dalam kes tersebut.

Sampai ke satu tahap, menenggelamkan cerita pembebasan Azilah dan Sirul itu sendiri pun.

Penulis taknak bercakap panjang tentang hal tersebut kerana seperti yang disebutkan semalam, isu ini sudah jadi perbualan hangat, semua orang pun tahu dan balaci pembangkang sendiri pun nampaknya tak berani nak bercakap lebih-lebih, takut dibahasakan dengan perbandingan dengan kes Anwar meliwat Saiful dulu.

Cuma apa yang penulis nak sampaikan disini hari ini ialah, dengan mengeluarkan kenyataan seumpama itu, Anwar membuktikan sendiri kepada rakyat Malaysia dan dunia bahawa dia sememangnya seorang yang bebal dan bodoh dalam maksud yang sesuai untuk seorang tua seperti dia.

Sekarang kita tahu kenapa Allah swt tidak mengizinkan Anwar jadi Perdana Menteri.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana