Friday, August 23, 2013

INILAH "JIHAD" SEBENAR!!! GAMBAR MACAI PAS CUKUR KEPALA DEMI DAPig..

Nama mamat diatas tu adalah Rafi dari Gelang Patah Johor.. Dengan berpakaian baju melaju Johor, mamat penyokong PAS tu dengan bangganya menunjukkan rasa taksubnya pada DAP dan juga Lim Kit Siang..

Dan untuk mengabadikan rasa taksub tersebut, mamat yang dilahirkan sebagai melayu Johor tu sanggup mencukur rambutnya serta melakarkan lambang roket pada kepalanya..

Mungkin bagi mamat melayu Pas tu, inilah jihad sebenar yang dituntut dalam Pakatan.. Walaupun DAP tak iktiraf negara ni sebagai negara Islam.., walaupun DAP cuba untuk jatuhkan kepimpinan orang Islam di Malaysia.., mamat ni tak peduli..

Anak melayu yang bernama Rafi tu tetap anggap DAP sebagai parti suci yang paling afdal untuk memerintah negara..

Aku terfikir apa yang DAP dah bagi kat mamat ni sampai dia tergamak cukur kepala macam tu.. Takkan lah Lim Kit Siang bagi pahala untuk dia cukur kepala macam tu..? Setahu gua hanya PAS je yang mampu janjikan pahala dan syorga kepada penganut dorang..

Maybe budak melayu yang bernama Rafi tu dibiayai sepenuhnya oleh duit DAP dari dia kecik sampailah besar agaknya.. Maybe pasal tu lah dia bangga sangat tayang logo roket tu atas kepala.
Comments
0 Comments

No comments: