Dato Sri Najib Razak dan anaknda nya Ashman di rumah terbuka YAB PM di Pekan

PM Dato Sri Najib Razak dan anaknda nya Ashman di rumah terbuka YAB PM di Pekan siang tadi. Saje saya tanya PM betul kah PM Liberal dan tidak Melayu? Jawapan beliau:

Hati saya Melayu
Jiwa saya Melayu
Darah saya Melayu

Dalam masa yang sama saya juga Perdana Menteri bagi semua rakyat Malaysia yang berbilang bangsa. Saya Nakhoda kapal dan saya tidak mahu Kapal yang saya Kemudi ini karam kerana bercakap tanpa mewakili seluruh rakyat Malaysia.Orang Melayu harus bersatu kerana dunia luar sentiasa mahu negara kita hancur.

Signal PM hari ini di rumah terbukanya dengan memakai baju melayu Hijau. Moga kita sesama umat Islam dan Melayu bersatu. Amin.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana