Laman Facebook diwujud sokong HM SK Seri Pristana Kini Di Laman MAlaysia Kini

Sebuah laman peminat Facebook telah ditubuhkan untuk menyokong Guru Besar SK Seri Pristana, Mohamad Nasir Mohd Nor, dengan warga siber mempertahankan tindakannya dan mengecam mereka yang "memutarbelit" perkara itu untuk mewujudkan persepsi "negatif".

NONEMohamad Nasir menjadi sasaran kecaman berhubung keputusannya
menjadikan bilik persalinan di sekolah itu sebagai kantin sementara.

Laman Facebook itu yang diwujudkan semalam, menarik lebih 1,000 orang dan jumlahnya semakin meningkat.

Warga siber tersebut mempertahankan tindakan Mohamad Nasir dan berkongsi posting blog mereka yang melawat sekolah itu dan mendapati situasinya bercanggah dengan apa yang didakwa.

Antara lain, warga siber itu turut menggesa pihak polis dan pihak berkuasa supaya mengambil tindakan segera dan "menangkap" individu pertama yang dilaporkan berkongsi gambar bilik persalinan itu di kalangan media sosial, yang kemudiannya mengundang perhatian media.

Gambar-gambar itu pertama kali dimuat-naik di Facebook oleh Guneswari Kelly, ibu kepada salah seorang murid.

Sementara itu, penasihat kebangsaan Hindraf, N Ganesan mengkritik cara kontroversi itu ditangani, dan mendakwa bahawa pihak sekolah dan pihak berkuasa telah "meremehkan" isu tersebut.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana