AWAS!!! ...TAKTIK BARU DAP Awas dengan taktik terbaru DAP! Jangan sampai terpedaya.

Kenapa DAP kini menggunakan maskot burung "enggang" (sebenarnya burung murai)? Kenapa mereka tak gunakan maskot roket?Maskot murai ni sebenarnya adalah taktik terbaru DAP. Mereka tidak akan menggunakan taktik mahal dengan menggunakan roket. Nak lancarkan roket, memerlukan kos yang mahal, susah nak mengenai sasaran. Mereka tahu, dengan menggunakan roket, mereka tak akan ke mana.Kini, dengan berlagak sebagai murai, DAP akan sentiasa berkicau, tak kira waktu, tak kira sesuai atau tidak. Mereka akan terus berkicau untuk menimbulkan suasana yang tidak menyenangkan. Mereka akan terus mengeluarkan suara tanpa mengira nadanya betul atau salah.
Tujuannya hanya agar rakyat sentiasa resah.Sebenarnya murai ni lebih membingitkan dari roket. Kalau sesiapa yang pernah dikelilingi murai dipersekitaran rumahnya, terkadang tengah-tengah malampun murai akan berkicau. Maka untuk mengelakkan dari percemaran bunyi dek kicauan murai DAP yang akan sentiasa berbunyi menyanggah kerajaan dan orang Melayu tanpa mengira benar atau salahnya, sesuatu perlu dilakukan. Murai DAP ini akan lebih berani berbunyi nanti setelah Akta Hasutan dimansuhkan setelah ISA dikuburkan oleh "konon"nya bijak pandai Melayu!

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL