PERHIMPUNAN HARAM bertujuan mencetuskan huru dan hara dan seterusnya menjadikan kemarahan dan kebencian terhadap kerajaan sedia ada...Ianya adalah AGENDA Yahudi.



KL Merbok 622 dan Blackout 505 adalah PERHIMPUNAN HARAM bertejuan mencetuskan huru dan hara dan seterusnya menjadikan kemarahan dan kebencian terhadap kerajaan sedia ada...Ianya adalah AGENDA Yahudi.

Ianya akan berlaku dengan lebih teruk andainya pihak berkuasa melakukan kekarasan terhadap pendemo yang terlibat, sekira ianya berlaku PERHIMPUNAN HARAM ini akan berterusan seperti yang terjadi di Syira, Turki, Mesir dan Negara-negara Arab yang lain.

Harapan kita semua agar pihak berkuasa dapat menanganani PERHIMPUNAN HARAM ini dengan bijak sana yang melebihi Penganjur PERHIMPUNAN HARAM ini.

"Tahniah untuk diri kita sendiri dan kepada seluruh Rakyat Malaysia yang masih waras kerana tidak turut serta dalam PERHIMPUNAN HARAM yang hanya untuk orang-orang yang tidak WARAS."
"SATU TEPUKAN UNTUK KITA SEMUA"!

Semoga ALLAH bersama Malaysia yang Aman.
Malaysia Milik Kita.
Sayangi Malaysia.
Sayangi keamanan dan kedamaian Malaysia.

Admin.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana