Harun Taib: Cadang Pas keluar PR di muktamar jika mahu


Datuk Harun Taib..bertarikh 2.5.13
SHAH ALAM – Kepimpinan pusat Pas meminta akar umbi yang mahu parti Islam itu keluar daripada Pakatan Rakyat (PR) boleh usulkan cadangan tersebut pada muktamar yang dijadualkan hujung tahun ini.Apa2 keputusan ramai kita akan ikut jika ada kebaikan untuk parti islam pas.

Ketua Dewan Ulama, Datuk Harun Taib berkata, perkara itu boleh dibincangkan secara bersama dan sebarang keputusan bakal ditentukan mengikut suara majoriti ahli parti.

Sehubungan itu, Harun menyeru semua ahli akar umbi Pas untuk bersabar sehingga misi

Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) selesai.

“Sebaik sahaja pilihan raya berakhir, kita akan menyelesaikan perkara ini. Muktamar akan diadakan selepas pilihanraya umum dan akar umbi boleh menyatakan hasrat mereka kepada kepimpinan parti. Kita akan membuat keputusan itu, tetapi bukan sekarang,” katanya.


PAS AKUI SEMENJAK BERSATU DENGAN PAKATAN RAKYAT,PARTI ISLAM PAS SEMAKIN MENJUNAM KEBAWAH.SEOLAH OLAH PARTI ISLAM PAS BENAR2 TIDAK MENDAPAT TEMPAT DI HATI RAKYAT.MAKA OLEH DEMIKIAN..ADA KEMUNGKINAN BESAR PARTI ISLAM PAS AKAN KELUAR DARI PAKATAN RAKYAT.KEPUTUSAN INI BERGANTUNG PADA PERSIDANGAN MUKTAMAR PAS PADA HUJUNG TAHUN INI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana