18 BLACKOUT 505 KENA CEKUP DAN DISUMBAT DALAM KANDANG BESI!!!





Walaupun telah dinasihatkan agar bersurai memandangkan pencacai2 blackout telah menyalahi Akta Perhimpunan Aman serta diberi masa selama 10 minit untuk berbuat demikian, pencacai2 blackout 505 yang sedang meroyan kerana DAP tidak memegang kuasa Persekutuan tetap engkar.

Akhirnya pihak polis terpaksa bertindak dengan menahan 18 orang daripada mereka. 14 orang lelaki Cina, 2 perempuan Cina dan 2 lelaki Melayu telah diberkas.

Nampak gayanya kuasa yang diturunkan oleh Menteri KDN kepada KPN telah memberikan atau mewujudkan ruang keselesaan kepada rakyat Malaysia yang kian bosan dan jelak dengan perangai pencacai blackout yang tak reti bahasa dan tak faham fakta.

Menariknya anjing yang betul pun, kalau diajar akan menurut dan boleh dijadikan modal sarkas. Sedangkan pencacai blackout ni mrmang jenis rak reti apa-apa kecuali apa yang mereka faham saja.

Memang bagus pun ditangkap... tapi lagi bagus kalau mereka semua disumbat masuk dalam kandang anjing yang berbentuk silinder tu. Lagi elok kalau diterajang sorang sekali kat bawah dagu... sebab mereka ni bodoh sangat

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana