Sebahagian ahli PKR Kedah yang bertindak keluar parti mengangkat tangan dalam majlis penyerahan borang keahlian UMNO di Kulim


Pada majlis yang dihadiri hampir 1,000 penduduk itu, seramai 150 ahli dan penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) kawasan Merbau Pulas di sini bertindak keluar dari parti itu untuk menyertai UMNO.

Antara mereka ialah Ketua Cabang PKR Padang Serai, Johari Teh yang menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Timbalan Ketua UMNO Bahagian Padang Serai, Abdul Halim Hasan.

Khairul Anuar berkata, sekiranya Mustafa tidak terlibat dengan perbuatan tersebut maka beliau perlu membersihkan diri daripada terus difitnah dengan cara mengangkat sumpah di masjid.

"Tidak ada sebab pemimpin Pas hendak menyalahkan UMNO dalam hal-hal begini," katanya sambil memberitahu dijangka lebih banyak video lucah akan diedar secara terbuka oleh pihak tertentu menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana