Kemelut Video Seks: Hadi & PAS Tidak Percaya...Sudah Dijangka PRU 13 Sudah Hampir


PETALING JAYA: PAS dan para pemimpinnya tidak percaya lelaki yang muncul dalam klip video seks terbaru adalah salah seorang pemimpin tertinggi mereka.Oleh yang demikian kata Presidennya, Datuk Seri Hadi Awang, parti itu tidak perlu memanggil satu mesyuarat khas untuk membincangkan perkara itu.

Kata Hadi, beliau sendiri tidak percaya lelaki itu adalah pemimpin PAS sebagaimana yang didakwa oleh beberapa bloger."Teruskanlah sebarkan video itu. Ia hanya akan menguatkan parti apabila orang ramai mengetahui yang ia adalah tidak benar," ujar Hadi sambil menyeru para penyokong PAS agar mengadakan sembahyang hajat.Video berkenaan menunjukkan aksi seorang lelaki menyerupai pemimpin PAS sedang hendak memakai seluar dalamnya ketika duduk di tepi katil dan ia kelihatan seperti dalam sebuah bilik hotel.

Lelaki berkenaan hanya memakai sehelai singlet berwarna putih....Dengan rakaman yang lebih lama, iaitu 25 saat, ia menunjukkan aksi lelaki berkenaan di atas katil bersama seorang wanita dalam satu bilik yang sama dan paparan skrin menunjukkan mereka sedang bersiap.

Comments

ahlee said…
.......dan dicelah peha ini jugak akan disodok dan dirodok dengan BULUH RUNCING hingga kehati bagi PENZINA Laknatullah macam dalam Semerah Padi Takbir!Takbir!Takbir!

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana