Gambar...Ribuan Penduduk Batu Hadir Ceramah Tian Chua.

Akibat jarang turun padang dan berkhidmat sebaik ceramah YB Tian Chua yang tidak mendapat sambutan langsung daripada penduduk sekitar. Ini menunjukkan rakyat Batu sudah muak dengan helah PR.Jika dinilai semula, prestasi sebagai YB di Batu amat jelas bahawa tiada sumbangan langsung semenjak memegang jawatan tersebut.
Di dalam ceramah dia hanya menghentam & mencari salah kerajaan semata-mata tanpa menilai diri sendiri yang gagal menunaikan amanah di Batu.Sepatutnya YB-YB pembangkang yang diberi amanah selaku YB hendaklah membuktikan mereka lebih baik dari segenap segi sepanjang perkhidmatan mereka. Namun selepas lima tahun, hampir kesemua wakil rakyat PR lemah dan tidak melepasi tahap KPI diletakkan rakyat.
Mereka tidak betul-betul menjiwai denyut nadi rakyat malah hanya pandai berceramah sepanjang masa mengelilingi Malaysia dan ke luar negara yg akhirnya rakyat di kawasan terabai begitu sahaja.Akibat masyarakat yang mula menolak dan tahu siapa sebenarnya Tian Chua adalah lebih baik dia bertukar kawasan. Dicadangkan ke Lahad Datu. Ada berani ?
 Ada jugak puak PAS menyokong usahanya...memalukan sekali

Comments

jiwakita said…
aik..bersumpah ker ikrar mungkir janji tu??hehehe....

'aku bersumpah akan jadi sesumpah dan aku berikrar akan mungkir janji lagi!!'

takebeer!!!

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana