EKSKLUSIF PRU-13: Video jadi bukti pelajar pondok sertai UMNO bukan fitnah


KUALA LUMPUR 4 April - Satu rakaman video menjadi bukti kukuh bahawa tindakan pelajar-pelajar Pondok Tal Tujuh di Kota Bharu menyertai UMNO di Pasir Mas baru-baru ini bukannya fitnah, sebaliknya ia keputusan sukarela mereka.

Video berdurasi 46 saat itu dirakam krew Astro Awani yang membuat liputan majlis penyerahan borang keahlian pelajar terbabit kepada Ketua UMNO Bahagian Pasir Mas, Datuk Hanapi Mamat dalam satu majlis ringkas di Tendong, Pasir Mas pada 1 April lalu.

Pada saat ke-13 video itu, salah seorang daripada pelajar itu, Mohd. Hafni Zaini, secara jelas dan terang berucap di rostrum menyatakan bahawa beliau sebagai wakil kepada pelajar-pelajar pondok itu ingin menyertai UMNO.Kata Mohd. Hafni: "... mewakili, saya wakil... saya ingin sokong UMNO."


Puak PR ini memng sudah terasa tertekan dengan semakin ramai menyertai UMNO pada PRU 13 nanti...Apa tidaknya mereka ini ada yang mengatakan ini semuanya sandiwara UMNO..belaka.kalau tang ke dia semuanya elok dan betul belaka.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana