Tugu Negara...lokasi bekas polis luah perasaan hentam Tian Chua


Siapa yang tidak marah.Mereka orang yang pernah terlibat secara langsung on the ground jaga keselamatan dan ketenteraman negara.Tentulah mereka lebih tahu situasi seperti dalam menghadapi seneroi pencerobohan orang bersenjata Sultan Sulu.Ini orang macam Tian Chua main pandai-pandai cakap peristiwa yang sudah korbankan lapan nyawa anggota polis - satu sandiwara kerajaan UMNO.
lahad-bekaspolis3x kita tengok ini berlaku.Pagi Isnin sekitar 100 orang bekas pegawai tinggi Polis Diraja Malaysia termasuk bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Norain Mai,bekas Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Shamsuri Arshad dan  bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Datuk Zaman Khan turun padang adakan himpunan aman.

Ia lanjutan dari dari laungan marah pelbagai pihak di seluruh negara pada dakwaan mengarut orang kuat parti pembangkang itu.Mereka disertai oleh sebilangan bekas komando polis VAT69 dan bekas anggota lain.Lokasinya...monumen bersenjarah prajurit negara yakni Tugu Negara di Kuala Lumpur.Di situ mereka meluah perasaan terhadap manusia seperti Naib Presiden PKR yang nak main politik dalam insiden yang libatkan keselamatan negara dan nyawa orang.
lahad-bekaspolis4xxc
Berbagai sepanduk menghentam Tian Chua diangkat di situ termasuk 'Pengkhanat Negara'.Norian Mai kata adalah sesuatu yang amat tidak wajar mendakwa ia 'satu drama'.

Comments

Popular posts from this blog

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL