Lagi penyokong Pas bantah isu kalimah Allah...Kali Ini Di Kemaman dan Kelantan

Apa nak dikatakan lagi PAS...masih mahu berdiam diri lagi kah dengan situasi begini.Tak berani keluarkan kenyataan langsung...last sekali Majlis Syura Ulama..itu saja.

Sekumpulan pemuda dipercayai penyokong Pas memijak poster gambar Lim Guan Eng dalam satu demonstrasi membantah DAP dan PKR dalam isu kalimah Allah di pekarangan Masjid Sultan Ahmad Shah, Kemaman, Terengganu.Mereka berkumpul di pekarangan masjid Sultan Ahmad Shah selepas solat Zuhur sambil membawa sepanduk-sepanduk mempersoalkan pendirian Pas yang tidak menentu dan menyelar DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang bertegas mahu membenarkan kalimah itu digunakan bagi agama-agama lain di negara ini.Wakil mereka, Mohd. Firdaus Harun, 26, berkata, mereka berasa tertipu dan mahu pemimpin Pas tidak berdolak-dalik dengan menggunakan pelbagai hujah untuk akhirnya tunduk kepada parti-parti dalam pakatan pembangkang.

“Jangan kerana semata-mata begitu ghairah untuk mendapat undi bukan Melayu, kita gadaikan agama Islam yang selama ini dipertahankan melalui perlembagaan negara dan dibimbangi akan membawa kesan yang cukup mengelirukan," ujarnya ketika ditemui dalam himpunan itu.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana