Berhati Hatilah Dengan Mainan DAP...Ronnie didakwa pecah-belahkan Pas


PULAU PINANG 8 Feb. - Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Selangor, Ronnie Liu didakwa memainkan peranan aktif dalam usaha memecah-belahkan Pas di Selangor walaupun dari segi luaran, kedua-dua parti dilihat sebagai satu pasukan.

Bekas Pegawai Khas kepada Ronnie, Jafrei Nordin ketika membuat pendedahan itu berkata, usaha terancang tersebut dilakukan bagi memastikan DAP terus menguasai kerajaan negeri Selangor.

"Saya tahu mengenai pertemuan-pertemuan sulit yang diadakan oleh DAP Selangor bagi membincangkan siapa calon Melayu yang bakal bertanding mewakili mereka untuk menafikan hak Pas memegang jawatan Menteri Besar sekiranya pakatan pembangkang menang dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) akan datang.

"Ronnie berusaha memujuk tokoh-tokoh Melayu liberal seperti Datuk Zaid Ibrahim untuk bertanding di Selangor menggunakan tiket DAP supaya mereka mampu membentuk kerajaan baharu dan menafikan hak Parti Keadilan Rakyat (PKR) terus memegang jawatan Menteri Besar," katanya dalam sidang akhbar di sini hari ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana