PAS Sudah Gelabah Giler Bebb.... Gara Gara Ismail Mina

Pas tidak mengamalkan ajaran syirik dan menafikan bahawa wujud penyebaran ajaran Syiah di kalangan dan pemimpim parti tersebut....Ha ha ha ha...mengamuk Mustafa Ali dibuatnya dengan kenyataan Ismail Mina.
Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali berkata dakwaan Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad bahawa wujud amalan syirik dalam parti itu sebagai tidak berasas."Saya telah lama mengenali beliau (Ismail Mina), namun sebelum ini tidak pernah pula beliau berkata demikian. Tetapi sejak berkawan dengan parti lawan, pelbagai kenyataan pula yang timbul," katanya kepada pemberita.

 Beliau berkata demikian bagi mengulas kenyataan Ismail Mina dalam laporan portal berita, mendakwa wujud amalan syirik dalam Pas kerana terdapat ahlinya yang beramal dengan ajaran Syiah, liberalisme dan pluralisme.Tambahnya lagi, tindakan Ismail Mina itu jelas menggambarkan bahawa beliau tidak tahu apa-apa mengenai Pas."Semua orang boleh bercakap pelbagai perkara, tetapi hal ini tidak akan menjejaskan Pas sama sekali," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana