Ibu tunggal kesal dituduh 'berlakon'...Tak Dapat Tunaikan inilah tuduhan Pembangkang Plak


GOMBAK: Pengerusi Persatuan Ibu Tunggal Negeri Selangor, Murtini Kasman melahirkan rasa kecewa apabila dituduh 'berlakon' oleh Exco Selangor, Rodziah Ismail.Beliau yang terkejut dengan kenyataan Rodziah itu berkata, tuduhan sebagai 'berlakon' adalah satu tohmahan dan bersifat dusta.
"Ya Allah, sampai hati dia kata saya begitu? Itu suara hati saya, saya tahu apa rasanya menjadi ibu tunggal selama 30 tahun.
 
"Bukan saya nak ada-adakan cerita. Itu satu tohmahan dan dusta," katanya ketika ditemui pada sidang media selepas menghadiri ceramah ibu tunggal di Dewan Kebajikan Am Gombak Setia, di sini, hari ini.Beliau berkata demikian mengulas kenyataan Rodziah semalam yang mendakwa Murtini sengaja menangis untuk meminta simpati rakyat Malaysia berhubung pemberian elaun kepada ibu tunggal seperti yang terkandung di dalam manifesto Pakatan Rakyat pada 2008.
Rodziah turut mendakwa semasa beliau mengadakan pertemuan dengan wakil persatuan itu baru-baru ini, segalanya berjalan dengan baik tanpa apa-apa bantahan.
 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana