Kenyataan Ini ANWAR Tidak Boleh DiTerima...BN mampu capai kemenangan dalam PRU-13 - Tengku Razaleigh

GUA MUSANG 14 Nov. - Anggota Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah yakin Barisan Nasional mampu mencapai kemenangan dan kekal menerajui negara dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) tidak lama lagi.Katanya, ini kerana rakyat menerima banyak pembaharuan yang dilaksanakan oleh kerajaan BN bawah kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menerusi transformasi yang diperkenalkan."BN tidak menghadapi masalah untuk mencapai kemenangan dalam PRU-13 berikutan rakyat berada dalam keadaan selesa selepas banyak pelaksanaan kemajuan yang dicurahkan kerajaan sebelum ini.
"BN tidak menghadapi masalah untuk mencapai kemenangan dalam PRU-13 berikutan rakyat berada dalam keadaan selesa selepas banyak pelaksanaan kemajuan yang dicurahkan kerajaan sebelum ini.
"Memang sebelum ini sebilangan kecil mereka yang tidak menerima transformasi yang diperkenalkan Perdana Menteri itu, tetapi sejak kebelakangan ini mereka telah memahami perkara sebenar mengenai perkara itu," katanya kepada pemberita selepas penyampaian bantuan Titik Sentuhan kepada masyarakat Orang Asli di Pos Hendrop, di sini, hari ini.
 

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana