Gambar ...Treler Jelajah Rakyat Milik Khalid Ibrahim Terbenam Di Banting!

Anwar Ibrahim telah menggunakan kemewahan Selangor untuk memenuhi nafsu serakahnya. Sepanjang masa, Anwar Ibrahim berlagak kononnya dialah Perdana Menteri Malaysia, sampaikan pengawal peribadi dan konco-konconya tanpa segan silu mengatakan jawatan Anwar Ibrahim selaku Ketua Pembangkang, sama dengan jawatan Perdana Menteri Malaysia.

Khalid Ibrahim yang diketahui amat terhutang budi dengan Anwar Ibrahim telah menggunakan kuasanya selaku Menteri Besar Selangor untuk merompak sebahagian besar kekayaan Selangor untuk ditumpukkan kepada Anwar Ibrahim. Dan Anwar Ibrahim yang cukup terpesona dengan kaedah kempen secara fizikal ala-Zionis, telah diberikan bas mewah, treler dan kontena kempen selain kenderaan-kenderaan mewah yang digunakan oleh para pengiringnya ke seluruh pelusuk Semenanjung bagi tujuan berkempen dan menfitnah Najib Abdul Razak, kononnya Najib membazir dan telah menyalahgunakan duit rakyat.
                      Ha ha ha ha padan muka .....kuat sangat berbohong inilah jadinya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana