TV internet haram diserbu...Ada Sesiapa yang Memakai Berhati hati lah yer

BUTTERWORTH – Kira-kira 2,000 pelanggan televisyen menggunakan protokol internet yang dikenali sebagai MyIPTV di sini berputih mata apabila syarikat pembekal langganan siaran antarabangsa itu diserbu pihak berkuasa kelmarin.Serbuan tersebut dilakukan kerana syarikat terbabit didapati membekalkan siaran televisyen berinternet secara haram termasuk lima saluran lucah yang dikenakan bayaran tambahan.Timbalan Pengarah II, Jabatan Siasatan Jenayah Komersil Bukit Aman, Datuk Mohd. Rodwan Mohd. Yusof berkata, berikutan itu, 12 individu berusia antara 28 hingga 40 tahun termasuk pemiliknya ditahan.Beliau berkata, serbuan tersebut dilakukan di sebuah premis di tingkat enam, Kondominium Park View Tower, Jalan Chain Ferry di sini.Menurutnya, operasi bersepadu pada pukul 11 pagi itu turut melibatkan anggota polis serta para pegawai dari Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM). Pegawai-pegawai dari Cyber Security turut terlibat.

Habislah kira 2000 pelanggannya tak boleh lagi aksess...naya naya ...duit sudah dibayarnya.Berputih mata lah nampaknya.Ada yang sah...tak mahunya.Kan sudah naya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana