Tamparan Buat ANWAR....Tinggalkan Anwar, siapa beli saya? soal Dr Sidek


KUALA LUMPUR: Faktor kredibiliti dan mengutamakan kestabilan negara merupakan punca Tokoh Maal Hijrah 2009, Profesor Datuk Dr Sidek Baba memilih untuk tidak bersama bekas sekutunya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.Beliau yang berang dengan dakwaan disogok agar meninggalkan Anwar berkata, prinsip membawa kebenaran dan perjuangan Islam dijadikan tonggak halatuju perjuangan politiknya yang kini bersama Gerakan Martabatkan Umat, JATI.

"Jangan calang-calang orang menyatakan saya dibeli. Siapa beli saya?

"Saya bekerja sebagai seorang profesor, ada rezeki saya, saya selalu bertanya apa yang patut saya sumbang kepada negara saya, untuk umat manusia, untuk umat Islam.

Baca seterusnya......Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana