Nik Aziz: DAP tak ganggu PAS sebab 'boleh' terima dasar Islam...Nik Aziz...Nik Aziz Jangan Pelawak lah weiii


Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mendakwa DAP menerima dasar Islamnya, justeru kerjasama di antara dua parti itu akan diteruskan menerusi Pakatan Rakyat tanpa sebarang halangan.“Kalau DAP tak mahu bersama Islam, kenapa dia dengan PAS? Saya ulang lagi sekali, kalau DAP menolak dasar Islam, jadi kenapa dia bersama PAS?

“PAS ini adalah satu parti yang ada dasar, bila DAP boleh terima PAS maknanya DAP boleh terima dasar dan dalam masa itu...tiada apa-apa gangguan (daripada DAP),” kata Menteri Besar Kelantan itu.Ditanya mengenai penentangan DAP terhadap hukum hudud yang mahu dilaksanakan oleh PAS, khususnya di Kelantan, Nik Aziz berkata isu itu dianggap selesai.
NIK AZIZ SEDAR DARI MIMPI KER NI...SEMENJAK BILANYA DAP SUDAH MENERIMA ISLAM?NIK AZIZ CAKAP POLITIK BOLEHLAH....MELALUI CERITA PUN DARI AWARINAS BAIK TAK PAYAH....INI SEMUA PELAWAK POLITIK PAS.DENGAN ERTI KATA MUDAH PAS SEBENARNYA...SEMATA MATA UNTUK TUMBANGKAN UMNO DAN BN.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana