Marah Betul PAS....Nik Aziz perlu berundur Kata Hasan Ali...

Kalau melihat perbandingan dengan ketiga tiga ini....memang terlalu lama sangatlah Nik Aziz Memegang MB Kelantan...Sudahlah Nik Aziz seperti Ia saja yang betul...DAP boleh diakuinya apa punya ulamak bergini rupa....ulamak Politik katakan.Bagus jugak Dr Hasan Ali Keluar kenyataan Sebergini rupa....Kalau tidak siapa lagi berani keluarkan kenyataan bergini?PAS ADALAH PARTI YANG TIDAK BOLEH DIKRITIK LANGSUNG...KRITIK SAJA KALAU TIDAK DIPECAT.


KUALA LUMPUR 13 Okt. - Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Dr. Hasan Ali meminta Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyerahkan jawatan itu kepada Timbalannya, Datuk Haron Din demi menjaga keutuhan parti tersebut.Katanya, sudah sampai masanya Nik Abdul Aziz memikirkan untuk menyerahkan tanggungjawab besar itu kepada Haron bagi menjamin martabat Pas sebagai penjaga kepada perjuangan Islam."Sebelum nasi menjadi bubur, Nik Abdul Aziz wajar memikirkan untuk menyerahkan tanggungjawab besar sebagai Mursyidul Am kepada timbalannya yang saya yakin mempunyai kemampuan dan kewibawaan setara dengan beliau,'' katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.Beliau yang juga Presiden Jati mengulas kenyataan Nik Abdul Aziz bahawa Pas tetap akan bekerjasama dengan DAP demi mencapai kejayaan dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 meskipun mendapat tentangan daripada ahli Pas di peringkat akar umbi.

Comments

hangkedee said…
Allah Maha Besar,Kata dulang Pok nik yang lebih.Suara Tun M." Dah Lamaa Dah".

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana