Idris: Ulama patut sertai PAS, bukan Umno....Sudah Takut Ker atau Goyang Ulama Beralih Arah Kepada UMNO


KUALA LUMPUR: Seorang pemimpin kanan PAS mendesak golongan ulama dalam Umno supaya keluar daripada parti itu dan menyertai PAS yang disifatkan oleh beliau sebagai lebih Islam.
Pengarah Jabatan Tarbiyah dan Pengkaderan PAS Pusat Idris Ahmad mendakwa PAS adalah pentas utama untuk ulama muda yang mahu berdakwah dan memperjuangkan Islam.
Beliau sekali lagi mencetuskan polimik bahawa PAS lebih Islam daripada Umno dan menggesa ulama keluar daripada parti pemerintah dan menyertai PAS."Mereka kena keluar daripada Umno, Umno bukan tempat untuk orang-orang macam mereka. Duduk dengan PAS...masuk PAS kerana bila duduk dalam PAS kita boleh bercakap soal dakwah dan dalam PAS kita berikan ruang untuk bercakap dan sebagainya tiada masalah,katanya
 
BOLEH BLAHHH LAH ORANG MELAYU SUDAH SEDAR APA YANG DIBUAT OLEH PAS DALAM KEADAAN SEKARANG INI.PAS SEKARANG PENTINGKAN KUASA DAN BUKAN PERJUANGAN ISLAM LAGI.HANYA LUARAN SAJA NAMPAK INDAH TETAPI DIDALAMNYA SIAPA YANG TAHU...DENGAN MULUT CELUPARNYA APABILA BERCERAMAH DAN TUDUH SESAMA ISLAM.INI KER AJARAN ISLAM DAN AIB SESAMA ISLAM?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana