Berbelit Belit Shahnon Ni Plak....Shahnon terima kerjasama PAS - DAP

SHAH ALAM: Sasterawan Negara, Profesor Emeritus Datuk Shahnon Ahmad akur dengan keputusan PAS untuk bersama Pakatan Rakyat (PR) tidak sepertimana yang dilaporkan oleh media arus perdana tentang bahawa beliau tidak bersetuju PAS bekerjasama dengan DAP dalam Pakatan Rakyat.Sebalikya, ahli seumur hidup PAS itu sangat yakin bahawa kerjasama politik yang merupakan persefahaman antara tiga parti iaitu PAS, PKR dan DAP akan dapat menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam PRU13 akan datang.
“Saya istiqamah bersama dengan PAS menerusi kepimpinan ulama.
“Saya sangat yakin, insya-Allah menerusi tahaaluf siyaasi (kerjasama politik) yang merupakan persefahaman bersama antara tiga parti, PAS, PKR dan DAP, kita bakal menumbangkan kerajaan Barisan Nasional yang telah banyak melakukan kezaliman terhadap rakyat, malah tidak yakin dengan penyelesaian al-Quran dan al-Sunnah.
“Umno tak yakin dengan al-Quran dan Sunnah, berbeza dengan PAS yang berpegang teguh dengan al-Quran dan Sunnah. Kerana dasar yang dipegang oleh PAS itulah saya masuk PAS,” katanya lapor Harakahdaily.
 
SHAHNON CAKAP BAGAIKAN PETIR PADA PAS .....TIBA TIBA TAK DISANGKA JILAT BALIK LUDAHNYA...PENINGLAH DENGAN SIKAP AHLI PAS NI.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana