Aduhhhh...KL Jammed Giler Ada Larian sampai Pukul 9 Malam Ini Dan Banjir Pulak


KUALA LUMPUR: Hujan lebat hampir satu jam sejak jam 4 petang semalam, menyebabkan beberapa kawasan di ibu kota dilanda banjir kilat menyebabkan banyak kenderaan terperangkap.
Antara lokasi yang terbabit ialah Jalan Kuching, Jalan Duta dan Jalan Tun Razak yang menyebabkan kesesakan lalu lintas dari Sungai Besi ke Kuala Lumpur.
Jurucakap Bilik Gerakan Jabatan Bomba dan Penyelamat Kuala Lumpur berkata, akibat banjir kilat itu kesesakan lalu lintas berlaku di beberapa jalan utama di sekitar bandar raya.
“Beberapa kenderaan turut terperangkap dalam banjir kilat di kawasan susur Jalan Kuching menuju ke Jalan Duta dan Jalan Segambut ke Jalan Duta namun berjaya dialihkan,” katanya.
Menurutnya, banjir kilat mula surut selepas jam 5.30 petang dan tiada laporan berhubung kejadian pokok tumbang atau kemalangan dilaporkan.
Beliau berkata, akibat hujan lebat, beberapa jalan termasuk dari Sungai Besi menuju Kampung Malaysia dan dari Kuchai Lama ke Persimpangan Kuchai sesak.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana