Memijak gambar pemimpin negara memalu dan mendukacitkan - Inilah Ulasan Terbaik Dari Nik Aziz.

Inilah baru betul tindakan Nik Aziz menasihati dengan apa yang berlaku pada Puak Puak Bersih ini...Nik Aziz nampak caranya marah sangat tu dengan tingkah laku yang ditunjukkan gambar di atas.Bendera Malaysia jangan dimainkan atau dicerca oleh parti parti politik di Malaysia....ini semuanya Maruah negara kita bersama...siapa lagi kalau bukan kita sendiri.Rakyat Malaysia yang melakukan dengan gaya bergini harus dipanggil BINATANG DAN JAHIL PEMIKIRAN AKALNYA.

Comments

Maaf nak komen sket sebab musykil...

Nik Aziz turut komen kalau nak tukar bendera bukan kerja mudah, ambil masa bertahun-tahun?

Apa maknanya bertahun-tahun tu Tok Guru? Adakah bertahun-tahun tu 5 tahun, 1 tahun, 100 hari atau sebelum ayam berkokok?

Sepatutnya Tok Guru cakap tukar Jalur Gemilang adalah kerja haram dan mengarut dan PAS tetap mengharamkannya di dunia sampai akhirat, baru Teman dan rakyat bleh percaya.

Sebagai perbandingan; sanggupkah PAS Kelantan menyokong idea puak PKR dan DAP menghapuskan sistem Raja-Raja Melayu Berpelembagaan walhal DYMM Al Sultan Kelantan bakal jadi YDA selepas Sultan Kedah? PAS Kedah sanggup?

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana