Hisham abai amanah jaga keselamatan, kata PKR..Inilah BODOH Jawapannya Yang DIberi Ahli PKR Ni..


SHAH ALAM: Ketua Penerangan PKR, Dr Muhammad Nur Manuty menyifatkan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein sebagai gagal memainkan peranan menjaga keharmonian negara.Katanya, sebagai Menteri Dalam Negeri yang dipertanggungjawabkan untuk memastikan keselamatan rakyat terjamin, Hishammuddin menunjukkan sikap sebaliknya apabila melibatkan parti politik pembangkang.

"Sebagai pemimpin, dia (Hishammuddin) yang harus menasihati rakyat dan mengarahkan polis di bawah jagaan dia, itu amanah yang dia pegang."Macam mana orang (ini) yang diberikan tanggungjawab untuk menjaga keselamatan setiap rakyat? Dengan slogan 'Cekap, Amanah, Betul', macam mana (beliau) keluarkan kenyataan tidak boleh jaga keselamatan?," soal beliau.Hishammuddin dalam kenyataannya kepada Malaysiakini hari ini menyerahkan nasib keselamatan kempen Jelajah Merdeka Rakyat PKR kepada rakyat Johor sendiri.

Menurut beliau, tiada jaminan yang boleh diberikan kerajaan untuk memastikan kempen tersebut tidak diganggu oleh rakyat."Tiada jaminan. Ia akan ditentukan oleh rakyat Johor sendiri. Saya fikir PKR tahu perkara ini dan mereka boleh nilai sendiri berdasarkan apa yang terjadi."Bas yang disewa khas oleh Pakatan Rakyat telah disimbah cat merah di beberapa lokasi seluruh negara.Insiden terbaru, bas tersebut disimbah cat merah di Johor yang merupakan kejadian ketiga dalam tempoh dua minggu sejak ia memulakan lawatan pada 31 Ogos.

INILAH BANGGANG DAN BENGONG MENJADI AHLI PKR ORANG SEPERTI INI....HABIS TU NAK SURUH POLIS JAGA 24 JAM 1 ORANG 1 POLIS.....KAU TU YANG BODOH KAYU YANG TAK BOLEH BERFIKIR OTAKNYA.MASUK KALI 3 KENA SEMBUR CAT MERAH...HABIS TU BUAT APA?BIAR MACAM TU SAJA PARKING ...INIKAN BODOH NAMANYA.JANGAN NAK SALAHKAN PIHAK LAIN LAH...RAKYAT SUDAH TAHU KELENTONG DAN PEMBOHONGAN ANWAR INI.NAK SALAH KAN PIHAK POLIS PULAK...SENDIRI CARI PASAL SENDIRI TANGGUNG LAH.FAHAM FAHAM LAH...OTAK UDANG .

Comments

usin said…
kalau dh masuk 3 kali tu apa maknanya. deal canteeeek dgn insuran. tak rugi apapun. untung lg sebab boleh jadikan umno kambing hitam... cam haram jer.....

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana