Nik Aziz nafi desak Nasha keluar PAS...Bercelaru Dan Berbelit Belit

Entah lah Nik Aziz siapa yang betul atau siapa yang salah...Nik Aziz perlu berhati hati semasa bercakap tak kan Bernama melaporkan berbohong kot?Nik Aziz jangan cakap pusing pusing lagi lah....

SHAH ALAM: Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hari ini menafikan pernah menggesa bekas timbalan presiden parti itu Nasharudin Mat Isa meninggalkan PAS.
Penafian mursyidul am PAS itu melalui tulis beliau di dalam facebook ketika mengulas laporan Bernama mengenainya semalam.
"Saya tidak pernah mengeluarkan kenyataan menggesa sesiapa keluar dari parti seperti yang dilaporkan oleh portal-portal tertentu.
"Soal keluar parti bergantung kepada individu itu sendiri atau keputusan PAS pusat. Apa yang saya nyatakan hanyalah saya tidak hairan jika mana-mana tokoh mengambil keputusan untuk keluar dari parti," katanya.
Laporan Bernama semalam memetik Nik Abdul Aziz memberitahu agensi berita berkenaan bahawa adalah lebih baik bagi Nasharudin meninggalkan PAS daripada menimbulkan masalah kepada parti.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana