PAS Berkata Tiada 'abang besar' dalam Pakatan ...Ha Ha Ha Cakap Kosong Bolehlah..

Khalid Samad menyatakan bahawa menegaskan tidak wujud istilah "abang besar" dalam Pakatan Rakyat yang turut dianggotai PKR dan DAP.

Katanya, gabungan tiga parti itu memerlukan antara satu sama lain untuk membentuk kerajaan sama ada di peringkat pusat atau negeri dan masing-masing mempunyai kuasa dan peranan dalam landskap politik negara.

"Saya kena beri penjelasan dalam Pakatan tiada abang besar, semua sama dan semua sama penting kerana setiap satu parti mempunyai kuasa dan kerusi. Walaupun hanya 10 kerusi atau 20 kerusi tapi 10 kerusi dan 20 kerusi diperlukan untuk membentuk kerajaan, jadi bila berlaku sesuatu yang tidak dipersetujui dia tarik diri maka kita jatuh, jadi tiada abang besar.

Boleh Nampak dan jelas bahawa DAP sudah menguasai Pakatan Rakyat contohnya di Perak.Khalid berkata "Tiada Abang Besar"dalam Pakatan Rakyat untuk menyedapkan hati ahli Ahli PAS saja.Jangan pandai berkata katalah wahai Si Khalid.....cakap tak boleh pakai langsung....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana