Mananya Kebajikan Rakyat Kelantan Sehingga Tiada Bekalan Yang Baik....Apa Yang PAS Buat?

Kesiannya ikan keli yang diternak dalam enam kolah mati kerana tidak ada bekalan air....Sedihnya yang tak terkata lagi.Mananya Usaha Kerajaan PAS Kelantan yang dilaungkan ...hanya cakap retorik saja di mulut tanpa bayaran apa apa.

Kira-kira 25,000 penduduk di tujuh kampung dalam kawasan Dewan Undangan Negeri Manek Urai di sini terputus bekalan air sejak sebulan lalu sehingga menimbulkan kesukaran bagi mereka pada bulan Ramadan.Berikutan itu, penduduk di Kampung Lak Loh, Sungai Rek, Sungai Sam, Manek Urai Baharu dan Lama, Kampung Lata Rek dan Manjor mendesak pemimpin kerajaan negeri menyelesaikan segera masalah mereka. Seorang penternak ikan, Mat Setapa, 55, dari Kampung Lak Loh berkata masalah mereka bermula sejak sebulan lalu dan setakat ini belum ada pemimpin kerajaan negeri yang turun padang untuk melihat atau bertindak mengatasinya.
“Kita sudah berulang kali melaporkan masalah ini kepada pemimpin kerajaan negeri termasuk wakil rakyat tempatan, tetapi nampaknya mereka buat tidak tahu saja semua aduan.

“Kalau gagal atau tidak mampu menyelesaikan masalah ini mereka sepatutnya berundur dan berilah kepada kerajaan lain memerintah Kelantan,”Sikap pemimpin ini hanya mahu kepada rakyat pada musim pilihan raya saja....MESTI TUKAR LAH KEPADA KERAJAAN BN.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana