Mufti Perak Tan Sri Dr Harussani Zakaria ketika memberi ucapan ulasan mengenai buku itu berkata perjuangannya selama 45 tahun sebagai pemimpin agama telah direalisasikan oleh kerajaan.

"Alhamdulilah, syukur kepada Allah s.w.t, kerajaan tidak pernah meminggirkan agenda Islam dalam pembangunan negara," katanya.
Dr Harussani yang juga sebak ketika berucap berkata, selepas membaca buku tersebut beliau yakin kerajaan dan Perdana Menteri telah bersungguh-sungguh untuk mempertahankan agama Islam di negara ini.
Najib dalam ucapannya juga melahirkan rasa terharu kerana kesudian dan kepercayaan Mufti Perak itu terhadap usaha-usaha kerajaan memperjuangkan agama Islam.Ini memberi satu kepuasan yang mendalam bukan sahaja kepada kerajaan tetapi bagi diri saya sendiri secara peribadi,"
Perdana Menteri juga sempat bergurau dengan berkata pelancaran buku itu tidak bermakna pilihan raya umum ke-13 sudah dekat."Kita akan adakan pilihan raya apabila tiba masa dan ketikanya, harap bersabar,"INILAH YANG TERBAIK BAGI PM KITA BERSAMA SAMA ULAMA-UMARA SEMOGA MENDAPATKAN KEJAYAAN UNTUK MALAYSIA....Pada majlis itu, Najib turut mengumumkan kenaikan gred jawatan Mufti Wilayah Persekutuan Datuk Wan Zahidi Wan Teh kepada JUSA B, kerana prestasi cemerlang beliau selama ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana